התחברות
הרשמה
השוקואים האלו בבקבוק בטעם סניקרס ואמ אנד אמס טעימים?
23 בדצמבר 2022, 12:21
טעמים
אוכל
דעות גולשים
המלצות הגולשים
3 תשובות
כןן
I
It's happening again
כן
ה
החיים ענבים.
טעמתי רק בטעם סניקרס ולא התלהבתי
יש טעם שממש מזכיר סניקרס אבל זה לא טעים במיוחד
m
miss_moonlight
באותו הנושא:
אי פעם ראיתם את הטעם הזה בבקבוק קטן?
אילו מותגים אתם מכירים שמשווקים משקאות בטעם ענבים שהם כמו טרופית אבל בבקבוק פלסטיק או בפחית?
איך קראו לבקבוק הזה שבפקק יש טעם ואין לוחצים אז הטעם יורד לבקבוק?
מה לדעתכם הטעם החדש בפנטא בבקבוק הכחול???
זה רק אני או שיש לקולה בפחית טעם אחר מקולה בבקבוק?
ישלי בקבוק קטשופ במקרר ולא סיימתי את כול הקטשופ וקניתי בקבוק חדש בטעם יותר טעים כדאי לי לפתוח את החדש? או לסיים את הישן?
לאניני טעם שבינינו אתם חושבים שפסטו בבקבוק כמו ששמים קטשופ בבקבוק זה מוצר טוב?
אם אני אקח בקבוק וודקה קטן שלוש שוטים ואמלא תחסר במים ירגישו בטעם?
בקבוק נביעות בטעם תפוח של חצי ליטר בחמישה שקלים זה זול?
למה ממש קשה לי להרים דברים?קשה לי לפתוח מגירות בקבוקים וכל הדברים האלו
שמתי גיינר בבקבוק עם מים ויש לזה טעם דוחה למה?