8 תשובות
אתה בי כאילו?
אז אל תצפה לזוגיות
זה ידוע כבר שביסקסואלים בוגדים כל הזמן ואני הייתי נרתע מזה.
תבחרו מין אחד לאהוב, אתה הומו בהכחשה מאה אחוז
אנונימי
שואל השאלה:
^אני בת ימפגר
אנונימית
אז את כנראה סתם מבולבלת, את סטרייטית. זה לא אפשרי לאהוב 2 מינים.
יש מחקרים שהוכיחו שביסקסואלים בנים הם הומואים בארון ושביסקסואליות בנות הן סטרייטיות
אנונימי
לכולם בא חבר אבל אי אפשר רק לחורף
אנונימי^
יהומופוב מסריח מי אתה בכלל שתקבע מה המשיכה המינית שלה לא הבנתי? מה הקשר למחקרים אם אני מתאהבת בבת זה לא בלבול זה אזכרה הרגשה אתה לא יכול לשלוט על ההתרגשות ועל האהבות שלך
צודקת ילדה רנדומלית
לאנונימי- מה לעזאזל מחקרים לא הוכיחו את זה, זה אפשרי וקורה וממש סבבה לאהוב כמה מגדרים/מינים. מה זאת ההומופוביות הזאת שביסקסואלים בוגדים? מה קשור? יש להם יותר אופציות? גם לך (מניח שאתה סטרייט) יש חצי מהעולם לאהוב (יעני הנשים), איך אתה לא בוגד כל רגע?!

לשואלת השאלה- מבין אותךך גם לי בא חבר.ה פשוט תמיד לא רק בחורף חח. פשוט תעשי צעד ותתחילי עם אנשים זאת הדרך היחידה (: בהצלחה
אם את בי ויש מישהי/מישהו שמוצא חן בענייך אז תנסי להתחיל איתו, לגשת אליו, להתיידד,ומשם תתקדמו...