5 תשובות
יש סימון בדרך כלל
יש סימון ובמידה ואין, את יכולה לבקש ממאמן שיראה לך (:
בעיקרון יש הרבה סימונים אבל את לא צריכה בדיוק את האצבע על הסימון, את צריכה שהמרחק של אצבע אחת מהסימון יהיה שווה למרחק בשנייה יענו שיהיה סימטרי
יש כזה חספוס
שורש כף היד צריך להיות באותו הקו עם המרפק וזה מה שקובע את רוחב האחיזה, בהצלחה❤
באותו הנושא: