7 תשובות
או ללכת לאכול או לסרט או לעשות ספורט עם חברים
אני נגיד בבוקר לא עשיתי כלום ובערב יצאתי
לטייל בארץ אני עשיתי את זה היום עם חברה ממש כיף
לצאת עם חברות/משפחה/לבד.
ללכת לאכול איפה שהוא
להכין אוכל בבית
לעשות גלואו אפ לחדר
למצוא תחביב ולהתעסק בו
לצאת עם חברות משפחה לבלות
monster hunter rise