9 תשובות
כן
כן
ואפילו אם לא מה אכפת לך
ואפילו אם לא מה אכפת לך
אם זה מה שאת מרגישה, ברור שזה הגיוני3>
כן אני פעם הייתי טוסטר והיום אני סיר בישול
יש לציין שזה גם אחד המעברים הכי מובנים כי יכולות להיגרם טראומות ודברים כאלו
כנ"ל לגבי מישהו שהוא בי למשל ובגלל טראומה כלשהי הוא הופך להומו או הטרו
כנ"ל לגבי מישהו שהוא בי למשל ובגלל טראומה כלשהי הוא הופך להומו או הטרו
לא
אנונימית
מה זה אייסית
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא^
למה לא^
שואל השאלה:
שיט הקודם היה לזה שלפני
אייסית זה א-סקסואלית^^
שיט הקודם היה לזה שלפני
אייסית זה א-סקסואלית^^
באותו הנושא: