8 תשובות
כע, זה נקרא בי... זה הגיוני להתאהב במישהוא שונה מהקודם...
אם זה הגיוני? יכול להיות,
אתה פשוט לא היית הומו, כנראה שהבנת שאתה לא נמשך לגברים בסופו של דבר וניסית להתנסות וזה פשוט לא התאים לך.
I:
לא, אי אפשר "להפוך לסטרייט", כי זה לא דבר בר שינוי. מה שכן, יכול להיות שזה בלבול מיני.
כן
אנונימי
כנראה שאף פעם לא היית
כן
כנראה היית מבולבל או לא בטוח
היית מבולבל מינית אז כנראה
לא הגיוני איך יצאת מזה?
אנונימי