7 תשובות
אם את רוצה אז כן
כן
אנונימית
את תכירי שם אנשים בשנייה
כן תכירי שם חברים
אם את רוצה לכי על זה, אני חושבת שאת יכולה להכיר שמה חברים.
כן, אני הגעתי עם חברים. ולמרות זאת מי שאני נמצאת איתו שם היום זה אנשים שהכרתי שם ולא אלה שבאתי איתם.