7 תשובות
אם בא לך למה לא?
כןן!! אני הייתי ויצאתי ואני כל כך מתחרטת על זה תלכי את לא תפסידי(: ❤
אנונימית
אם יש לך זמן וכוח לזה, למה לא?
כןן!! אתמול היה הקורס הראשון שלי במד"א היה ממש טוב ונהניתי!! מחר בזום יהיה הקורס הראשון שבאמת לומדים בו 3 שעות אבל עם הפסקות. שמעתי שהחומר קצת קשה, ואת צריכב זמן המון זמן פנוי וכח!!❤
אם זה מעניין אותך ובאלך לעשות משהו משמעותי מאוד אז עופי על זה
אני ממש רציתי ללכת ולא קיבלו אותי לא יודעת למה אבל עד עכשיו אני מתחרטת שלא עשיתי עם זה משהו
כן!