3 תשובות
הכל בסדר יש הרבה אנשים עם פטור, ולכתוב בקורות חיים משהו שקרי זו עבירה.
פשוט תכתבי שיש לך פטור רפואי מהצבא (נפשי גם נחשב רפואי)
אין במה להתבייש :)
ואם את לא רוצה את גם לא חייבת לציין
את לא חייבת לציין את זה בכלל. רושמים את השנים של ההשכלה שלך (יסודי/על יסודי) ודברים רלוונטים אחרים. וזהו
אם בראיון שואלים אותך לגבי צבא תגידי ששירתת. אסור להם לשאול למה קיבלת פטור ועל מה.
לא
אל תכתבי פשוט
אבל ממש לא משוחררת מהצבא
אנונימית