3 תשובות
הכל בסדר יש הרבה אנשים עם פטור, ולכתוב בקורות חיים משהו שקרי זו עבירה.
פשוט תכתבי שיש לך פטור רפואי מהצבא (נפשי גם נחשב רפואי)
אין במה להתבייש :)
ואם את לא רוצה את גם לא חייבת לציין
פשוט תכתבי שיש לך פטור רפואי מהצבא (נפשי גם נחשב רפואי)
אין במה להתבייש :)
ואם את לא רוצה את גם לא חייבת לציין
את לא חייבת לציין את זה בכלל. רושמים את השנים של ההשכלה שלך (יסודי/על יסודי) ודברים רלוונטים אחרים. וזהו
אם בראיון שואלים אותך לגבי צבא תגידי ששירתת. אסור להם לשאול למה קיבלת פטור ועל מה.
אם בראיון שואלים אותך לגבי צבא תגידי ששירתת. אסור להם לשאול למה קיבלת פטור ועל מה.
לא
אל תכתבי פשוט
אבל ממש לא משוחררת מהצבא
אל תכתבי פשוט
אבל ממש לא משוחררת מהצבא
אנונימית
באותו הנושא: