6 תשובות
ככה החליטו
זה עובר על חוקי האתר
חוקי האתר
כי זה לא פייר כלפי המשתמש שדנים עליו.. הגיוני שהוא לא ירצה ולא יסכים וזה עלול להיות פוגעני ומשפיל חוצמיזה אין מהות בלרכל על בני אדם "מאחורי גבם" לטוב ולרע כאילו מה המהות בזה? אין..
בעיקרון כן מותר לדון במשתמשים כשזה בא ממובן טוב ולא הוצעת שם רע
ראיתי אפילו נאמנים בכירים שדנו במשתמשים בחברים לעט
המערכת/נאמנים מסויימים ינהג בזה בצורה נוקשת יותר ויסירו כל תוכן שדן במשתמשים באתר, גם אם זה לא בא להצעת שם רע.
ראיתי אפילו נאמנים בכירים שדנו במשתמשים בחברים לעט
המערכת/נאמנים מסויימים ינהג בזה בצורה נוקשת יותר ויסירו כל תוכן שדן במשתמשים באתר, גם אם זה לא בא להצעת שם רע.
יאו מגניב שלך^
מזלט
ומסכימה עם התגובה שלך
מזלט
ומסכימה עם התגובה שלך
באותו הנושא: