5 תשובות
כי זה פוגעני
למה שתעשי את זה?
זה מגעיל לדבר מאחורי הגב על מישהו
ואנשים היו מנצלים את זה לרעה והיו מקללים פה משתמשים מפה ועד להודעה חדשה
יש סיבה שיש חוקים. יש סיבה שיש אםשרות לדווח.
אנשים פה בשביל לקבל עזרה ולעזור- לא מעבר
זה מגעיל לדבר מאחורי הגב על מישהו
ואנשים היו מנצלים את זה לרעה והיו מקללים פה משתמשים מפה ועד להודעה חדשה
יש סיבה שיש חוקים. יש סיבה שיש אםשרות לדווח.
אנשים פה בשביל לקבל עזרה ולעזור- לא מעבר
שואל השאלה:
לא הבנתי
למה שאני אקלל מישהו כאן?
מה אם אני רוצה לדון במשתמשת שהתלהבתי מכמה שהיא חכמה?
לא הבנתי
למה שאני אקלל מישהו כאן?
מה אם אני רוצה לדון במשתמשת שהתלהבתי מכמה שהיא חכמה?
אנונימית
^^תני לאחרים לגלות את זה לבד
את יכולה לכתוב בביו דברים טובים עליה וכאלה, אבל אין סיבה שתעשי את זה בכל מקום אחר
את יכולה לכתוב בביו דברים טובים עליה וכאלה, אבל אין סיבה שתעשי את זה בכל מקום אחר
זה שאת לא תנצלי את זה לרעה זה נהדר, באמת.
אבל כמו בכל מקום- גם כאן יש אנשים רעים פה ושם שאם יקבלו את הכוח הם יפיצו שינאה ללא הרף
אבל כמו בכל מקום- גם כאן יש אנשים רעים פה ושם שאם יקבלו את הכוח הם יפיצו שינאה ללא הרף
באותו הנושא: