4 תשובות
לא נורא ברוך בסדר
תהזני עם מחר
הכל טוב חיים פעם אחת
שתי מים או משהו אחר שיעביר את הטעם ובקטנה
לא נורא קורה
זה לא סוף העולם וכנראה שאם לא היית אוכלת את זה היית אוכלת משהו אחר בהמשך כי היית נהיית רעבה גם ככה אז זה ממש בסדר ואין לך מה להתבאס
מה הכנת?
אנונימית