13 תשובות
לפי דעתי אנחנו ח"א שונים מחיות רק היה לנו את היתרון ואנחנו הצלחנו להתפתח ולהרוס את העולם הזה
לפי דעתי משמעות החיים היא לחיות ולהיות מאושר זה נשמע טפשי אבל לחיות בזין שאתה חי ולא לחשוב רק על מה שיקרה לך בעתיד אחרי שתמות
אנונימית
שואל השאלה:
לא דיברתי על אחרי המוות דיברתי על חזון כללי נגיד ביהדות זה שכל הגויים יגלו מרצונם החופשי שהשם הוא האלוקים
שואל השאלה:
כאילו מה השאיפה שלכם מבחינת האידאל
כדי שהעולם הזה ימשיך להתקיים
שהדורות הבאים יוכלו לחיות פה
כדי לא להרוס את כדור הארץ
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אני חושב שההכרעה היא בידי האדם. עבורי זו הנאה והתפתחות.
לדעתי אין לנו מטרה מסוימת אנחנו פשוט צריכים לחיות את החיים שלנו במלאותם לחיות בשביל עצמנו לקבל דברים כמו שהם למשל מוות ודברים אחרים בסגנון
ולשמור על הכדור בשביל דורות הבאים ובשביל בעלי חיים
מטרות זה משהו שכל בן אדם יכול להציב לעצמו בחייו
שואל השאלה:
^^המבין יבין
השאיפה לעשות את העולם טוב לדור הבא
אנונימי
אם אין משמעות אז למה אנחנו חיים?
אנונימי
בגלל שאלוקים הוא הרבה יותר גדול מהשכל שלנו שאנחנו לא יכולים להבין ולהכיל אפילו קצת מגודלו האמיתי אז אנחנו בוחרים לא להאמין שזה בעצם לא לדעת כי כמה שנדע יותר נבין שאנחנו לא יודעים כלום
שואל השאלה:
^אז אתה מאמין אתה פשוט לא מאמין שהוא טוב ?
בחיים שלך אתה עושה הרבה דברים ללא משמעות?
אנונימי