6 תשובות
את הנרות מציבים בצד ימין של החנוכייה,
ואז מדליקים קודם את הנר השני ואז את הראשון (עם השמש), ובסוף מניחים את השמש במקומו.
מדליקים את השמש תוך כדי הברכה ואז ב"ציוונו על הדלקת נר חנוכה" מדליקים את הנרות שהם לא השמש ובסוף מדביקים את השמש
שואל השאלה:
אז מדליקים את השני הראשון ואז השמש בטוח??? כל מי שרשם פה שיענה
שואל השאלה:
שמן
שואל השאלה:
חחח כן אני יודעת ואני בת אגב אני יודעת שלא מדליקים עם השמש יש לנו אש להדליק איתה
שואל השאלה:
השאלה שלי היא מה הסדר שמדליקים?