12 תשובות
כן
אנונימית
כן
אנונימית
כן הגיוני, הרגל.
כן
תאמיני גם שבחטיבה ותיכון מורים מעדיפים שיכתבו עם עט
וגם לי זה ככה לא נוח ממש
גם לי לא, עדיף עט עפרון
שואל השאלה:
הם לא מעדיפים בחטיבה המורה פסלה לי מבחן בגלל שכתבתי בעט
אנונימי
מה איזו אהבלה היא, אצלנו ההפך אומרים לכתוב בעט את המבחן ולא בעיפרון.
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
אצלי נמורה אמרה לי חצי שנה לעבור לעטים ויש מבחנים שאומרים שחייב בעט
גם אני לאחרונה גיליתי שיותר נוח לי ככה
אנונימית