5 תשובות
לדעתי כדאי לנסות את זה. תנסי.
אנונימית
פסיכולוגי , עזר כשהייתי בן 6
זה לא באמת עוזר
לא
סתם תליתי בשביל היופי כי היה יבל לי שזה יזרק (הכנתי ביד במשך איזה חצי שנה)
אבל זה לא באמת עושה משהו
סתם תליתי בשביל היופי כי היה יבל לי שזה יזרק (הכנתי ביד במשך איזה חצי שנה)
אבל זה לא באמת עושה משהו
זה די עוזר..
אבל! ברור לכולנו שזה משהו פסיכולוגי.
אנחנו פשוט מרגישים יותר בטוחים ואוטומטית יותר רגועים.
אבל! ברור לכולנו שזה משהו פסיכולוגי.
אנחנו פשוט מרגישים יותר בטוחים ואוטומטית יותר רגועים.
אנונימית
באותו הנושא: