11 תשובות
אנימת איזה דפרית יצאת במקרה הכי טוב את יכולה לשים אותם בתור נעלי בית או קרוקסים למקלחת
לא עכשיו ברצינות את נראה לי יכולה לשים אותם רק למד"ס (מדי ספורט) שזה בעצם אומר שמתלבשים בבגדי ספורט ואז זה כל אחד שם מה שנוח לו
שואל השאלה:
אתה אידיוט בן 16 אז תשתוק אם אתה לא מבין. ואתה בטח לא מתנשא מעליי
אנונימית
ואגב את לא צריכה לקנות נעליים שחורות את מקבלת מגפיים מהצבא ואת צריכה ללבוש רק אותם או אם את רוצה את הסנדלים שהבנות יכולות לקבל אחרת המ"צ (משטרה צבאית) יכולה לתת לך דו"ח על דיגום ותעלנ למשפט או שתצטרכי לשלם את הקנס או גם קנס וגם משפט
שואל השאלה:
אוקיי סורי שהגבתי ככה. לא ציינתי בפוסט או ברור שהתכוונתי במדס.. אני יודעת שיש נעליים צבאיות
אנונימית
אה אופס
אז לא יודע נראה לי שאפשר גם נעליים שיותר נוחות לך ומביאים נעליים מהצבא כי יש כאלו שבאים ממקומות חסרי יכולת ולא מצפים שירוצו יחפים או עם הנעלי חי"ר
אבל אל תסמכי על השארה שלי אני עדיין מלש"ב ולא משופשף מספיק במה"ל
ביום ספורט/פטור נעליים כשמותר נעלי ספורט שלך תבואי עם מה שבא לך אבל אל תתגרי בהם
עוד יגידו לך לא תעשי את זה עם נעלי צבא
שואל השאלה:
לא חייבת להגיב בגועליות. כולה שאלתי בשביל לדעת אם אני יכולה ללכת עם הנעליים שיש לי שעלו לי הרבה כסף או שאני צריכה לקנות נעליים שחורות
אנונימית
ממש לא, את חושבת שאת בקייטנה?
אנונימית