8 תשובות
כי אנחנו גרועים והם אנטישמים
מה הקשר אנטישמים ברה
ישראל נבחנה למונדיאל ולא עברה את האודישן.
ישראל נבחנה למונדיאל ולא עברה את האודישן.
אנונימית
לא מספיק טובים
כי היא לא מספיק טובה?
כי אנחנו גרועים תחת
כי אםילו לא עברנו את הטורניר
כי נבחרת ישראל גרועה
אנחנו לא מספיק טובים
באותו הנושא: