7 תשובות
שואל השאלה:
צאי שנייה מאנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
כן בטח
שואל השאלה:
שלחתי
אנונימית
האמת שלפעמים זה יכול להוביל לאכילה רגישית אגב שואלת השאלה אני סובלת מזה אפשר לדבר איתך ? ממש חרא לי
אנונימית
יצאתי
אנונימית
תשלח לי מהר ואז אני אחזור
אנונימית
"במקרה של דיסתימיה או דיכאון קל הסובלים ממנה מצליחים ברוב במקרים לתפקד כרגיל, למרות שהם סובלים ממצב רוח ירוד. לעומתם, אנשים הסובלים מדיכאון עמוק או דיכאון קליני וסוגים שונים של דיכאון לרוב גם לא מצליחים לתפקד. הדיכאון משתק את האדם הסובל ממנו, הוא גורם לו לחוש חרדה, אובדן עניין והנאה, חוסר תקווה, תחושת ריקנות ועלול אפילו לגרום למחשבות אובדניות.

הסובלים מדיסתימיה חווים יותר סימפטומים הקשורים לחוסר שקט, אבל כאלה שעדיין מאפשרים להם לשמור על תפקוד גבוה. הם מצליחים לעבוד, לנהל חיי משפחה, לקחת חלק בפעילויות חברתיות ועוד."

הקישור לשאר הכתבה:
https://wellness.experts-il.com/%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%aa%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%94-%d7%93%d7%99%d7%9b%d7%90%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%aa%d7%a4%d7%a7%d7%95%d7%93-%d7%92%d7%91%d7%95%d7%94/