9 תשובות
דיכאון קליני זה דיכאון שמתמשך תקופה ארוכה, ואף חוזר כמה וכמה פעמים
אני חווה דיכאון קליני מעל שנה, זה דיכאון שנמשך תקופה ממושכת ביחס לדיכאון שאינו קליני.
שואל השאלה:
כמו בחורף? שזה יכול לחזור?
דיכאון שהוא רק בחורף זה דיכאון עונתי
שואל השאלה:
אהה
שואל השאלה:
פשוט שכתבתי דיכאון קליני המקלדת הציע לי את המילה חורף
מה זה דיכאון עונתי? זה מתרחש בנסיבות העונה הספציפית? מעניין, לא שמעתי על זה.
דיכאון עונתי זה סוג מסויים של דיכאון שהוא חוזר והולך כל פעם בחורף
משהו באווירה של החורף גורם לאנשים את העצבות הזאת..
חח אני קראתי את כל ההפרעות הנפשיות בויקיפדיה אז אני מכירה 99% מהן