6 תשובות
שואל השאלה:
אני מצטערת בשבילך , מגיע לך יותר !!!
אנונימית
יכול להיות שהקשר שלכם חשוב גם בשבילה אבל היא לא יודעת להראות את זה... אם היא פה בשבילך תמיד כנראה שכן אכפת לה ממך
תקשיבי אני באמת כל כך מבינה אותך , הייתי גם במקום כזה. ודיברתי איתה על זה
לכי תדברי איתה , תסבירי לה מה את מרגישה ואם את רואה שהמצב לא ישתנה באמת תתרחקי ממנה ואם את רואה שהיא לא מראה עניין ושואלת מה קרה נתקי איתה קשר . ונכון זה קשה אני מבינה אותך, אבל תאמיני לי שאחרי שעשיתי את זה נכנסתי לתקופה הרבה יותר טוב והכרתי אנשים חדשים והכל ואם את רוצה לדבר אני תמיד כאן וגם את יכולה לפרוק בסטיפס
שואל השאלה:
תודה רבה לכן.ם עזרתם לי מאוד , אני מניחה שאדבר איתה על זה אם אראה שזה ימשך 3>>
אנונימית
שואל השאלה:
אז היא חלתה בקורונה ולא נפגשנו כמעט שבוע , היא דואגת לי נורא שלא אדבק וגם היא אמרה שאני חשובה לה ושאני החיבוק הרטשון שהיא מחכה לו אחריי הבידוד ראיתי את ההודעה הזאת אחריי שקמתי וככ שמחתי .
אנונימית
יאא איזה כיף :)
באותו הנושא: