8 תשובות
כן אבל כנראה הוא מאוד בוגר
לא כל כך
לא בכלל לא
מה לא, איך אנשים כותבים פה לא, בטח שזה מוזר.
אם בן 17 היה יוצא עם בת 15 אה זה לא מוזר? אבל בת 17 ו15 זה בסדר, קהילה מאוד הגיונית יש פה.
אנונימי
לא זה לא היה מוזר גם הפוך