5 תשובות
לא לא ושוב לא
אני באולפנה חח
הייתי בבית ספר רק של בנים
אבל תיאורטית, אני לא חושב שזה היה מסתדר יותר מדי

למרות שמצד שני, אני לא מבין איך אין לאנשים איזה מיליון קראשים בבית ספר
לא, אפילו יותר טוב ככה אבל מהכיתה אפילו יותר אבל אם תיפרדו... הוו הוו הוו פה נדפקתם
זה קרה כבר ואכן טעות איומה
מילא לראות אותה בתור בת זוג זה כיף
אבל כשנפרדים לראות את האקסית זה ממש קשה