7 תשובות
כן תכיני
תכיני זה טעים זה כמו בננה לוטי
זה לא מוזר, תשימי תצלי את זה קצת ותוסיפי מעל אבקת סוכר יצא קינוח מדהים
תכיני
לא מוזר
לא מוזר
אנונימי
כן תכיני
כן כן כן
תכיני פלוס תשימי בטוסטר
באותו הנושא: