17 תשובות
חבל
אחלה של בונוס
אחלה של בונוס
לא מוריד
יש ויש ,
לא לכולן יש טעם זהה.
לא לכולן יש טעם זהה.
שואל השאלה:
לדעתכם אתיופי זה מכוער? באמת מבטיח לא להפגע תגידו שיא הכנות
לדעתכם אתיופי זה מכוער? באמת מבטיח לא להפגע תגידו שיא הכנות
אנונימי
לא
שואל השאלה:
^^ ומה הטעם שלך?
^^ ומה הטעם שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
^^^
^^^
אנונימי
כל עוד הוא נחמד חי נושם ואדם טוב הוא הטעם שלי כמובן שמראה גם קצת משפיע אבל הרבה פחות מאישיות
אני מצטערת בשבילך.
זה עניין של טעם ומשיכה, זה משהו שאי אפשר לשלוט עליו. יש המון לבנות שיצאו עם אתיופים ולהפך ויש גם אתיופים שיצאו רק עם אתיופיות.
אני לא יודעת אם זה מוריד לי אבל מעולם לא יצא לי להימשך לאתיופי אבל אני רק בת 13 אז מי יודע.
זה עניין של טעם ומשיכה, זה משהו שאי אפשר לשלוט עליו. יש המון לבנות שיצאו עם אתיופים ולהפך ויש גם אתיופים שיצאו רק עם אתיופיות.
אני לא יודעת אם זה מוריד לי אבל מעולם לא יצא לי להימשך לאתיופי אבל אני רק בת 13 אז מי יודע.
שואל השאלה:
^^ כן
^^ כן
אנונימי
אתיופי זה לא מישהו מכוער, זה פשוט מישהו שיש כאלה שלא נמשכים עליו. זה כמו שיש כאלה שלא נמשכים לנמוכים, ג'ינג'ים וכה... זה לא אומר שהם מכוערים, פשוט יש אנשים שאין להם משיכה לזה.
הכל בסדר, אני מבטיחה לך שיום אחד אתה תמצא מישהי שתימשך עלייך.
הכל בסדר, אני מבטיחה לך שיום אחד אתה תמצא מישהי שתימשך עלייך.
אין לי טעם ספציפי,
אני חושבת שיש אתיופים יפים ומושכים
כן יצא לי להימשך לכמה וכמה..
ובסופו של דבר מה אכפת לי מהעדה שלו
אכפת לי מהערכים שלו ומהאופי שלו.
אני חושבת שיש אתיופים יפים ומושכים
כן יצא לי להימשך לכמה וכמה..
ובסופו של דבר מה אכפת לי מהעדה שלו
אכפת לי מהערכים שלו ומהאופי שלו.
גם אם זה מוריד מה זה משנה?אל תחפש את האישור של אחרים ואומרת בתור אתיופית
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע להכין אינג'רה חח
אני לא יודע להכין אינג'רה חח
אנונימי
יש כאלו שיגידו שאתיופים זה לא הטעם שלהן
אבל לפי דעתי אני אשמח לחבר אתיופי שיפנק אותי באינג'רה טובה
אבל לפי דעתי אני אשמח לחבר אתיופי שיפנק אותי באינג'רה טובה
אתיופית?
אנונימית
באותו הנושא: