13 תשובות
אני אמנם לא אתיופית אבל מה
השאלה הזו קצת לא במקום........
שאלה גזענית
והנה עוד בן אדם שמנסה להגיע לחמות רק שהוא לא שם לב שתוך כדי הוא רומס אנשים
מה אם ...
יש קרם כזה עובדה שיש כל כך שעדיין לא משתמשים...
לא
אולי לפעמים
ויש כבר כאלה לא
לא
אנונימי
לא
לא אני מתה להיות יותר שחורה בכלל
כן אבל רק באזורים מאוד ספציפיים שפשוט יותר כהים משאר הגוף אז שיהיה פשוט אותו צבע
אנונימי
קוראים לזה קרם נגד פיגמנטציה...
זה שמעלי זה לא נחשב ...פיגמנטציה יש לכולם
שואלת השאלה עכשיו בחזרה אלייך כנות אה
אוקי בכנות אף אחד לא רוצה להיות לבן בגלל זה הרבה אנשים הולכים לים בשביל להשתזפף
גם השחורים המעטים שרוצים הם עושים את זה בשביל להיות בצבע חום בהיר אף פעם לא בהיר כמו צבע של אשכנזיים או לבן רגיל...
את יודעת את נכון? החברה של היום רובם משתזפים או שאני טועה?
זה מסרטן...הקרם הזה גם מסרטן כי זה מוריד שכבה הגנה הטבעית של השחוריים יש לשחורים הגנה כפולה משמש נגד סרטן העור בלבד.
חס וחלילה
חחח לא
יחמר היום כולם מנסים להיות. בצבע שלנו פשוט כל פעם שחשבתי שהטימטום פה בגבול כל פעם אתם מצליחים להפתיע אותי מחדש