7 תשובות
כמעט בטוחה שלא, אם כן אז לניו יורק או לוס אנג'לס אבל באמת שרוב הסיכויים שאני אשאר.
יכול להיות לכמה שנים אבל לא נראה לי לתמיד
לתמיד בחיים לא
זה הבית שלנו
כע או לגור בספרד או אמריקה
זה לא הבית היחיד ליהודים אני עוברת למיאמי ויש לי חברות שהכרתי בסטיפס שגרות שם ובכללי באמריקה יש שם מלא יהודים והחברה שם ממש טובה ודווקא כיף לאמריקאים לפגוש כאלה ממדינות אחרות ואני ממש מתרגשת לזה
כבר עזבתי
לא. אני רוצה לחיות בארץ הקודש - ארמון של הקב"ה.
אנונימי