37 תשובות
אין להם שום כשרון הם הצליחו בטעות
שואל השאלה:
^^איכסה? בן 14 או 8?
^^איכסה? בן 14 או 8?
שואל השאלה:
^סוף סוף מישהי אופטימית
^סוף סוף מישהי אופטימית
מי שאוהב אותם הוא מטומטם..
כל מה שמניע אותם זה הכסף והפרסום הם לא באמת אומנים כמו ליין סטאלי וקורט קוביין וכו..
שואל השאלה:
^אתה יודע שהם מרווחים רק 3% ממה שהם מייצרים רק בשביל הכסף זה לא
^אתה יודע שהם מרווחים רק 3% ממה שהם מייצרים רק בשביל הכסף זה לא
זה לא נראה ככה מצטער זה נראה שעם כל הכסף שלהם הם יכולים לקנות תבורסה היוונית
זה נראה פשוט ממוסחר ולא אמיתי
כאילו איך אתם אוהבים בזה מה יש בזה שאתם אוהבים בזה בטח רק בגלל שהם "חתיכים"
שואל השאלה:
^הדבר היחיד שפשוט אפשר להגיד לך זה פשוט... שעמנו אותך
^הדבר היחיד שפשוט אפשר להגיד לך זה פשוט... שעמנו אותך
שואל השאלה:
^^והם באמת "חתיכים"
^^והם באמת "חתיכים"
אני לא בא להעליב אותכם על כך שאתם שומעים את הסגנון אני בא להעליב את הסגנון
טוב זהו זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי ^^^
לאן הדרדרנו אנשים אוהבים מוזיקה בגלל המראה החיצוני של ה"אומנים" זה מטומטם
שואל השאלה:
^מה זה משנה המראה החיצוני מראה חיצוני זה רק בונוס אני אוהבת אותם בגלל המוזיקה שלהם
^מה זה משנה המראה החיצוני מראה חיצוני זה רק בונוס אני אוהבת אותם בגלל המוזיקה שלהם
בטח את ילדה בכיתה ז מתלהבת
שואל השאלה:
^^^חוץ מזה אני אוהבת את קווין באמת נראה לך שאני אוהבת אותם בגלל המראה שלהם?
^^^חוץ מזה אני אוהבת את קווין באמת נראה לך שאני אוהבת אותם בגלל המראה שלהם?
איזה מוזיקה בדיוק ??!?! את רוב השירים שלהם הם אפילו לא עשו עם כלי נגינה נורמאלים
שואל השאלה:
^^^תירגע ומהיר אתה גדול ממני כולה בשנה
^^^תירגע ומהיר אתה גדול ממני כולה בשנה
יפתיע אותך אם אני אגיד שאני שונא את קווין?
שואל השאלה:
^^^מה הבעיה שהם לא עשו עם כלי נגינה הכלי שלהם זה השירה הראפ והביט הממוחשב זה רק בונוס זה הטרנד היום
^^^מה הבעיה שהם לא עשו עם כלי נגינה הכלי שלהם זה השירה הראפ והביט הממוחשב זה רק בונוס זה הטרנד היום
שואל השאלה:
^^האמת שלא
^^האמת שלא
שואל השאלה:
^כבר נחדר בי הרושם שיש לך טעם גרוע במוזיקה
^כבר נחדר בי הרושם שיש לך טעם גרוע במוזיקה
הם לא כאלה טובים לדעתי הם ממש ממוסחרים יש להם מלא כישרון אבל ואני הייתי אוהב אותם אם הם היו משתמשים בו בצורה קצת יותר טובה (חוץ מכמה שירים ספציפית שלהם)
שואל השאלה:
^האמת שבאמת יש להם כמה שירים לא משהו
^האמת שבאמת יש להם כמה שירים לא משהו
שואל השאלה:
בוא בוא לריב בפרטי
בוא בוא לריב בפרטי
שואלת השאלה מבחינתי הם אפילו לא נחשבים מוזיקה בגלל שהם עשו הכל עם המחשב והכל רק עם ביטים ממוחשבים זה לא מוזיקה זה שטויות שמנסות להרשים אחרים
שואל השאלה:
^יודע מה נמאס לי לריב מכבדת את דעתך
^יודע מה נמאס לי לריב מכבדת את דעתך
^^ ומי אתה בדיוק שתחליט מה זה מוזיקה? מי אתה שתגיד שאנשים אוהבים מוזיקה בגלל דברים אחרים?
אתה בכלל מכיר את הסיפור שלהם? אותם? איך התעשייה הזאת עובדת? הם בין הלהקות היחידות בקייפופ שיושבות כותבות ומלחינות את השירים של עצמם ולפעמים גם של אמנים אחרים.
אם "הם לא כאלה טובים" למה אתה פה בכלל?
אני לא מתכוונת לריב עם ילד בן 14 אבל במקום לרדת על להקות וז'אנרים אחרים תתמקד במוזיקה שאתה אוהב.
התשובות שלך פשוט מעידות על בורות וזה עצוב
אתה בכלל מכיר את הסיפור שלהם? אותם? איך התעשייה הזאת עובדת? הם בין הלהקות היחידות בקייפופ שיושבות כותבות ומלחינות את השירים של עצמם ולפעמים גם של אמנים אחרים.
אם "הם לא כאלה טובים" למה אתה פה בכלל?
אני לא מתכוונת לריב עם ילד בן 14 אבל במקום לרדת על להקות וז'אנרים אחרים תתמקד במוזיקה שאתה אוהב.
התשובות שלך פשוט מעידות על בורות וזה עצוב
הם כנראה יחזרו. למרות שאני לא רוצה
ח ח ח
ח ח ח
אנונימית
יחזרוו
שואל השאלה:
^^צודקת במאה אחוז
^^צודקת במאה אחוז
אני חושב שביטיאס וואן דירקשן זה איכסה
שואל השאלה:
^שמה?
^שמה?
לא חושב
יחזרו כי הם הבטיחו לנוו
וואי מה הקטע בחיאת אנשים למה להיות 1אנטי הבנו אתם 1לא אוהבים אותם מה אתם חושבים שאכפת לנו? למה זה שאתם לא אוהבים אותם צריך לגרום לזה שאתם תקוו או לא תרצו שהם יחזרו? פשוט אל תקשיבו להם וזהו
באותו הנושא: