6 תשובות
מזל טוב וזהו
תלוי אם אתם בקשר ואם נפרדתם בטוב לדעתי
שואל השאלה:
נפרדנו בטוב
נפרדנו בטוב
אנונימי
תגיד רק מזל טוב בלי ברכה
אנונימית
מהמם בעיניי וזה יעשה לה ממש טובב.
"ממזל טוב❤(שלא תחשבי ששכחתי)"
"ממזל טוב❤(שלא תחשבי ששכחתי)"
אם אתם בטוב אז כן
זה יעשה לה טוב
זה יעשה לה טוב
באותו הנושא: