תשובה אחת
אוכלת ארוחה אחת ביום במקרה הטוב. פסטה או ניוקי או פיצה.
ואם לא ארוחה אחת אז שותה שוקו ואוכלת קוראסון או משהו.
מיותר לציין שאני לא שומרת על כלום לול
ואם לא ארוחה אחת אז שותה שוקו ואוכלת קוראסון או משהו.
מיותר לציין שאני לא שומרת על כלום לול
אנונימית
באותו הנושא: