9 תשובות
גם שמנים מאוד יכולים לנבוע מהדברים האלה .
שואל השאלה:
אני מתכוונת לאלה ששמנים מאוד. לא מלאים או עבים.
אני מתכוונת לאלה ששמנים מאוד. לא מלאים או עבים.
אנונימית
בדרכ זה נובע ממבנה גוף שגם שאוכלים קצת נראים שמנים או גנים וגם יש כאלה שזה נובע פשוט מהרבה כוכל
אני לא יודעת איך זה אצל רזים אבל האוכל אצלי הוא תמיד במחשבה, הפחד הזה להיות רעבה. האוכל זה חלק יותר מדי מרכזי. מה שאמא שלי נגיד הסבירה לי זה שגם אם רזים יש להם מטבוליזם מהיר וכזה והם אוכלים ממתקים ולא משמינים זה כי הם לא אוכלים הרבה בארוחות עצמם. אני אם אני אוכל 3 ארוחות מלאות ופירןת בבניים וכו.. ממתק אחד יכול לגרום לי להשאר במשקל עודף את מבינה? זאת רק דוגמא ממני כי אני בתהליך חיים בריאים יותר.
כשאתה שמן אתה אוכל בכמויות הרבה יותר גדולות ואתה לא שם לב לפעמים כמה אתה אוכל. ויש כזה קטע שאם נגיד יהיה איזו חבילת שוקולד יהיה לי ממש קשה לא להתפתות עד שהיא תיגמר, חייבים לגמור הכל אין דבר כזה להשאיר.
אלו רק דברים שאני מכירה אני לא בטוחה שזה תקף 100% לכולם.
אגב אני לא שוקלת 150 קילו או משהו אני פשוט גבוהה ובמשקל עודף יחסית אז אני שוקלת הרבה ופשוט יש לי חשיבה שמנה
כשאתה שמן אתה אוכל בכמויות הרבה יותר גדולות ואתה לא שם לב לפעמים כמה אתה אוכל. ויש כזה קטע שאם נגיד יהיה איזו חבילת שוקולד יהיה לי ממש קשה לא להתפתות עד שהיא תיגמר, חייבים לגמור הכל אין דבר כזה להשאיר.
אלו רק דברים שאני מכירה אני לא בטוחה שזה תקף 100% לכולם.
אגב אני לא שוקלת 150 קילו או משהו אני פשוט גבוהה ובמשקל עודף יחסית אז אני שוקלת הרבה ופשוט יש לי חשיבה שמנה
אנונימית
אצלי זה נבע מאכילה רגשית.
אנונימי
אני נחשבת למישהי בעודף משקל, אבל המצב הזה קרה בגלל בעיה רפואית, אני לא אוכלת הרבה ביום. רוב החברות שלי אוכלות יותר ממני, ואפילו כפליים והן יותר רזות. סיבה נוספת זה גנים
אנונימית
אמנם אני במשקל 53 אבל אני כן יודעת שזה לא תמיד נובע מזה שאדם אוכל הרבה, זה תלוי בהרבה מחילוף חומרים. לפעמים הוא פשוט איטי יותר והמשקל עולה.
מה
אנונימית
לכל אחד יש את הסיבה שלו זה או גנים או תרופות או לא יןדעת מה או פשוט סתם אבל זאת שאלה מפגרת ברמות
אנונימית
באותו הנושא: