5 תשובות
לא יתנו לך גלולות על סמך זה ..
ולא, גלולות לא בהכרח אומר שיהיו לך עכשיו ציצים ולא חסרים תופעות לוואי
ולא, גלולות לא בהכרח אומר שיהיו לך עכשיו ציצים ולא חסרים תופעות לוואי
שואל השאלה:
אני חושבת שאחכה עם זה, למרות שהמחזור שלי לא סדיר ואני שטוחה ורזה
אני 14
אני חושבת שאחכה עם זה, למרות שהמחזור שלי לא סדיר ואני שטוחה ורזה
אני 14
אנונימית
^^^ אל תגידי סתם אם את לא יודעת, ואת לא
בשביל גלולות צריך מרשם רצל רופא נשים לא קונים אותם כמו אקמול בבית מרקחת
היא תשאל אותך שאלות ומה תעני לה? אני רוצה גלולות כי אין לי חזה? .. היא פשוט לא תתן לך מרשם
גלולות זה רפואי לא אסתטי ודי להיות מביכה את עוד תגדלי
בשביל גלולות צריך מרשם רצל רופא נשים לא קונים אותם כמו אקמול בבית מרקחת
היא תשאל אותך שאלות ומה תעני לה? אני רוצה גלולות כי אין לי חזה? .. היא פשוט לא תתן לך מרשם
גלולות זה רפואי לא אסתטי ודי להיות מביכה את עוד תגדלי
גלולות לא יהיו הדבר שיגרום לך להתפתח, זה הורמונים אבל זה לא בהכרח אומר שתתפתחי יותר (גם אם החזה יגדל בעקבות נטילת גלולות, זה יהיה בגדר תופעת לוואי וסביר להניח שכשתפסיקי ליטול החזה יחזור למצב הקודם או למצב של ההתפתחות הטבעית)
גלולות מיועדות למניעת הריון, ולפי שיקול הגניקולוג - טיפול של חלק ממחלות גניקולוגיות כמו מחלת השחלות הפוליציסטיות, לפעמים גם אנדומטריוזיס.
חבל לשחק עם ההורמונים לסיבה שהם לא נועדו בשבילה.
גלולות מיועדות למניעת הריון, ולפי שיקול הגניקולוג - טיפול של חלק ממחלות גניקולוגיות כמו מחלת השחלות הפוליציסטיות, לפעמים גם אנדומטריוזיס.
חבל לשחק עם ההורמונים לסיבה שהם לא נועדו בשבילה.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: