4 תשובות
בכלליות זה לא ממש בריא יש לך המון תופעות לואי לטווח הארוך שבאמת עלולות להשפיע
שואל השאלה:
אפשר לשאול למה את לא ממליצה?
אנונימית
בכלליות בעיני לא ממליצה בכלל לקחת גלולות (בתור לוקחת גלולות) אבל תכלס את יכולה בכל גיל. למרות שאם לא הייתי לוקחת מסיבה בריאותית לא הייתי לוקחת בכלל