7 תשובות
שואל השאלה:
ים זה טוב
אבל יכולים להזמין משטרה או מדהו לא
שואל השאלה:
אני לא מרגישה כלום כלפיו או כלפי החפצים שלו פשוט באלי לשרוף את זה למה כל דבר צריך להיות עמוק
בבית שלו
תתרמי למה לזרוק או שתשימי במחזור
ואם ממש בא לך לפרוק עצבים אז לגזור הרבה יותר משחרר
יער.
שטח פתוח בעיר שלך.
ים.
אבל תזהרי עם זה, זה יכול להדרדר נורא מהר
בבית שלו
תקשיבי לגזור את זה זה עושה כלכך הרבה יותר מלשרוף