התחברות
הרשמה
זה נראה לכם מטומטם שבכיתי שרונלדו הפסיד במונדיאל?
15 בדצמבר 2022, 22:53
כדורגל
מונדיאל
בכי
דמעות
מונדיאל 2022
6 תשובות
לא
פ
פיצול,מוריד?
לא מטומטם בוא אני אבכה ביחד איתך
כ
כל השמות תפוסים יא קקות
לגיטימי לגמרי
T
The crazy oneee
כן
O
Ofco
לא
ח
חפשו לי שם
לא
מ
משעמם ליי בחיים
באותו הנושא:
עד כמה יצאתי מטומטמת שבכיתי מסרט של דיסני?
רק אני חושבת שרונלדו לא חתיך? והוא ממש דומה לחמור
מה הקטע שרונלדו כל הזמן מתחיל עם ישראליות בנות 16?
אם מסי החטיא פנדל ורונלדו הכניס פנדל זה אומר שרונלדו יותר טוב ממסי?
זה נראה שבכיתי?
כל השידה שלי טישו ואנא שלי נכנסה לחדר נראה לכם שהיא שמה לב שבכיתי?
זה הגיוני שבכיתי עכשיו או שזה מטומטם לדעתכם?
למה אומרים שרונלדו דומה לחמור?
זה נורמלי שבכיתי מזה? אני בהלם שבכיתי מזה
אני מטומטמת שבכיתי בגלל בדיחה?
זה רק אני או שרונלדו התכער?