7 תשובות
זה נורמלי לבכות
ברור שזה הגיוני..
תנסי לקבוע לשבוע הבכ
תנסי לקבוע לשבוע הבכ
לא, זה נורמלי לחלוטין.
זה הגיוני ברור
הגיוני לגיטימי
לכי לסרט אם החברה האחרת (ככה לא תצטרכי לדבר איתה רוב הזמן)
כל רגש הוא לגיטימי לגמרי!
בכי זה מנקה, תרגישי קצת יותר טוב אחריו
בכי זה מנקה, תרגישי קצת יותר טוב אחריו
באותו הנושא: