5 תשובות
יתרונות: לומדים, פוגשים חברים ומעבירים את הזמן
חסרונות: שעמום, קושי, לקום בבוקר, ויש עוד מלא
חסרונות: שעמום, קושי, לקום בבוקר, ויש עוד מלא
יתרונות: לומדים דברים חדשים
חיסרונות: לפעמים הלימודים יכולים להיות ממש מדכאים
יתרונות: אתה פוגש את חברים שלך והאנשים שאתה מדבר איתם רק בבית ספר
חיסרונות: יש גם ילדים לא נחמדים
יתרונות: אתה באמת עושה משהו ואחרים לא יכולים להגיד שלא עשית כלום כל היום
חיסרונות: לפעמים אתה ממש עייף ובא לך פשוט להירדם
יתרונות: אתה מקבל תעודה בסופו של דבר ואז מקבל עבודה טובה
חיסרונות: לפעמים שיעורי בית מונעים מאיתנו לעשות את הדברים שאנחנו באמת אוהבים
יתרונות: יש שיעורים כיפים ואז זה כמו חוג בחינם
חיסרונות: לפעמים המורים לא נחמדים
איתרונות: זה מאוד כיף שאתה טוב במשהו בבית ספר ואז אתה מרגיש טוב עם עצמך.
חיסרונות: לפעמים הלימודים יכולים להיות ממש מדכאים
יתרונות: אתה פוגש את חברים שלך והאנשים שאתה מדבר איתם רק בבית ספר
חיסרונות: יש גם ילדים לא נחמדים
יתרונות: אתה באמת עושה משהו ואחרים לא יכולים להגיד שלא עשית כלום כל היום
חיסרונות: לפעמים אתה ממש עייף ובא לך פשוט להירדם
יתרונות: אתה מקבל תעודה בסופו של דבר ואז מקבל עבודה טובה
חיסרונות: לפעמים שיעורי בית מונעים מאיתנו לעשות את הדברים שאנחנו באמת אוהבים
יתרונות: יש שיעורים כיפים ואז זה כמו חוג בחינם
חיסרונות: לפעמים המורים לא נחמדים
איתרונות: זה מאוד כיף שאתה טוב במשהו בבית ספר ואז אתה מרגיש טוב עם עצמך.
יתרונות - צבירת כישורים חברתיים, לעשות בגרות לעתיד, מסגרת שזה חשוב
חסרונות - שאני אתחיל?
חסרונות - שאני אתחיל?
חיסרון: דיכאון. היתרון: לדבר, לחשב פלוס פחות, לקרוא
יתרונות- פוגשים חברים
חסרונות- פוגשים חברים
חסרונות- פוגשים חברים
באותו הנושא: