21 תשובות
שואל השאלה:
זה מתאים למישהו עם חרדה חברתית?
זה מתאים למישהו עם חרדה חברתית?
אנונימי
כן , זה יהיה קשה בהתחלה לכן עדיף ללכת עם חבר/ה אבל זה לצאת קצת מאזור הנוחות עד לשלב שאתה מבין שבתכלס באים לשם בשביל להתאמן ולא בשביל לשפוט אותך
בכל אימון גופני יש ייתרונות, בין אם זה מבחינה נפשית או בריאותית.
ספציפית בחדר כושר קל יותר לפתח מסת שריר עם פרוגרסיב אוורלוד ועלייה במשקלים עם הזמן, ובנוסף אפשר לבודד שרירים מסוימים כמו יד אחורית שאת זה אי אפשר לעשות בתרגילי משקל גוף בבית כמו שכיבות סמיכה.
בנוסף לכך, בחדר כושר אתה יכול להכיר חברים שהם באותה סירה כמוך. אם אתה סובל מחרדה חברתית זה יהיה לך קשה, במיוחד אם אתה מתכנן ללכת לחדר כושר גדול והומה, אבל אני חושבת שאתה צריך לתת לזה צ'אנס.
אז קח מגבת, בקבוק מים, טלפון ואוזניות ופשוט לך על זה. בלי לחשוב יותר מדי. שים לעצמך פלייסליט שאתה אוהב ותיכנס לאימון לאט לאט.
תזכור, בסופו של דבר אף אחד לא ייבהה בך. כל אחד מרוכז באימון של עצמו. אז אין טעם להסתכל לצדדים.
בהצלחה לך:)
ספציפית בחדר כושר קל יותר לפתח מסת שריר עם פרוגרסיב אוורלוד ועלייה במשקלים עם הזמן, ובנוסף אפשר לבודד שרירים מסוימים כמו יד אחורית שאת זה אי אפשר לעשות בתרגילי משקל גוף בבית כמו שכיבות סמיכה.
בנוסף לכך, בחדר כושר אתה יכול להכיר חברים שהם באותה סירה כמוך. אם אתה סובל מחרדה חברתית זה יהיה לך קשה, במיוחד אם אתה מתכנן ללכת לחדר כושר גדול והומה, אבל אני חושבת שאתה צריך לתת לזה צ'אנס.
אז קח מגבת, בקבוק מים, טלפון ואוזניות ופשוט לך על זה. בלי לחשוב יותר מדי. שים לעצמך פלייסליט שאתה אוהב ותיכנס לאימון לאט לאט.
תזכור, בסופו של דבר אף אחד לא ייבהה בך. כל אחד מרוכז באימון של עצמו. אז אין טעם להסתכל לצדדים.
בהצלחה לך:)
אני יכולה להגיד לך שאני מגיל 12 מתאמנת בחדר כושר. (היום בת 22). והייתה לי חרדה חברתית מאוד מאוד קשה
בשנה הראשונה אני לא עשיתי כלום מלבד להיות בהליכון רבע שעה וללכת. (שזו לא המטרה של חדר כושר).
עם הזמן שהכרתי את הסביבה וראיתי שאף אחד לא "נושך", התחלתי לצבור קצת ביטחון ולאט לאט ניגשתי למכשירי כושר עם המשקלים, שהם חשופים לעיניי כל.
כשאני מסתכלת על זה אחורה, מאוד כואב לי לדעת שפספסתי שנה שלמה מהמנוי שלי בחדר כושר רק כי פחדתי מה אחרים יגידו עליי, שיסתכלו עליי, שאולי אפילו יגחחו.
אבל אין סיבה, אף אחד שבא להתאמן ברצינות לא יסתכל עלייך במבט שופט (מלבד אלו שממש משעמם להם בחיים, ואז הם יכולים לשפוט אותך בכל מקום ולא רק בחדר כושר).
זו ההשקפה שלי, מהחרדה שלי והחוויה שלי, לא בטוחה שהיא תואמת לתחושה שלך ולפחדים ש*לך* יש כתוצאה מחרדה חברתית.
זה היה מסע באמת לא פשוט בתור התחלה, אני לא אשקר בעניין הזה, ולוקח זמן לבנות ולצבור ביטחון. אבל זה שווה את זה, גם אם בהתחלה זה מרגיש סוף העולם
בשנה הראשונה אני לא עשיתי כלום מלבד להיות בהליכון רבע שעה וללכת. (שזו לא המטרה של חדר כושר).
עם הזמן שהכרתי את הסביבה וראיתי שאף אחד לא "נושך", התחלתי לצבור קצת ביטחון ולאט לאט ניגשתי למכשירי כושר עם המשקלים, שהם חשופים לעיניי כל.
כשאני מסתכלת על זה אחורה, מאוד כואב לי לדעת שפספסתי שנה שלמה מהמנוי שלי בחדר כושר רק כי פחדתי מה אחרים יגידו עליי, שיסתכלו עליי, שאולי אפילו יגחחו.
אבל אין סיבה, אף אחד שבא להתאמן ברצינות לא יסתכל עלייך במבט שופט (מלבד אלו שממש משעמם להם בחיים, ואז הם יכולים לשפוט אותך בכל מקום ולא רק בחדר כושר).
זו ההשקפה שלי, מהחרדה שלי והחוויה שלי, לא בטוחה שהיא תואמת לתחושה שלך ולפחדים ש*לך* יש כתוצאה מחרדה חברתית.
זה היה מסע באמת לא פשוט בתור התחלה, אני לא אשקר בעניין הזה, ולוקח זמן לבנות ולצבור ביטחון. אבל זה שווה את זה, גם אם בהתחלה זה מרגיש סוף העולם
לי אישית נתן יותר בטחון עצמי כי אחרי שהתאמנתי הרבה וראיתי שינויים פיזיים אז הרגשתי יותר טוב עם עצמי
ביטחון עצמי נראה יותר טוב מרגיש יותר טוב
יותר בריא .
משמעת עצמית
יותר בריא .
משמעת עצמית
בריא גופנית,נפשית וכוסון
זה גם נותן מוטיבציה לבוא יותר להתאמן כי בכל זאת אתה משלם כל חודש עליו, וגם אתה רואה איך אחרים מתאמנים ויכול לראות את ההתקדמות שלהם וכך יהיה לך יותר רצון גם להתאמן.
גם יש שם מכשירים מתקדמים ומשקולות שיהיה ממש יקר לקנות בעצמך.
יש אווירה ממש נחמדה (לפחות לדעתי) ומרגיע כשאתה מתאמן שם ופשוט כיף לראות סביבך עוד אנשים שמתאמנים.
גם יש שם מכשירים מתקדמים ומשקולות שיהיה ממש יקר לקנות בעצמך.
יש אווירה ממש נחמדה (לפחות לדעתי) ומרגיע כשאתה מתאמן שם ופשוט כיף לראות סביבך עוד אנשים שמתאמנים.
להסתכל על גברים חצי ערומים.
בתור אחת עם חרדה חברתית , זה קצת קשה אבל בהחלט אפשרי. ממש ממליצה לך להתחיל!
לאמן את הגוף,קצת זמן לעצמך ,ממליצה לשמוע שירים(:
ספורט. מפעיל את השרירים
תראה אחי, המכון אולי נראה מקום קצת מפחיד כי זה מקום ציבורי כולם עם כולם וכולם לכאורה מסתכלים על כולם ובהתחלה אולי יהיה לך קצת בלאגן אבל עם הזמן כבר אתה תבין שלאף אחד לא אכפת מהאימון של השני, אתה תבין שכמו שאתה בא לעשות האימון שלך וללכת הביתה ככה כולם, במקסימום אולי משהו יגיד לך איך לעשות את התרגיל יותר טוב אבל זה באמת נטו בשביל לעזור.
זה כמו בסופר שאף אחד לא מסתכל מה יש לשני בעגלה, כל אחד בא לעשות את הקניה שלו וללכת הביתה.
תעשה אולי מנוי ניסיוני בהתחלה, שים לעצמך מוזיקה שאתה אוהב ותנסה ממש להלחם במחשבות שלך, לדעתי זה פשוט יעבור לך כבר לבד.
זה כמו בסופר שאף אחד לא מסתכל מה יש לשני בעגלה, כל אחד בא לעשות את הקניה שלו וללכת הביתה.
תעשה אולי מנוי ניסיוני בהתחלה, שים לעצמך מוזיקה שאתה אוהב ותנסה ממש להלחם במחשבות שלך, לדעתי זה פשוט יעבור לך כבר לבד.
להפעיל את הגוף
האפשרות המורחבת של המתקני כושר והמאמנים כמובן
ולמי שאוהב אינטרקציה חברתית אז זה בהחלט יתרון גדול
ולמי שאוהב אינטרקציה חברתית אז זה בהחלט יתרון גדול
דיברת על חרדה חברתית
זה חד משמעית עוזר
כי זה באמת עוזר לביטחון שלך רק לגדול
כשאתה מתחיל לאהוב יותר את איך שאתה נראה
ומרגיש שיש לך לוז אתה אשכרה עושה משהו בזמן מסויים שהוא נטו בדביל עצמך הגוף שלך והאישיות
אין יותר חזק מזה
וכן בהתחלה זה קשה כי מה אני מרים רק 4 קילו יד קידמית? איזה פדחן טמבל בוא נחזור הבייתה
אז לא אחי
תישאר תרים את הארבע קילו
והנה אני אומר משהו שהוא באמת נכון
בחדכ כל אחד מרוכז אך ורק בעצמו (אלא אם כן מישהו קרוב ללמות אבל עזוב את זה)
כל אחד מרוכז נטו בעצמו ואף אחד לא מסתכל כמה אתה מרים או כמה אתה עושה חזרות
בהצלחה גיבור
זה חד משמעית עוזר
כי זה באמת עוזר לביטחון שלך רק לגדול
כשאתה מתחיל לאהוב יותר את איך שאתה נראה
ומרגיש שיש לך לוז אתה אשכרה עושה משהו בזמן מסויים שהוא נטו בדביל עצמך הגוף שלך והאישיות
אין יותר חזק מזה
וכן בהתחלה זה קשה כי מה אני מרים רק 4 קילו יד קידמית? איזה פדחן טמבל בוא נחזור הבייתה
אז לא אחי
תישאר תרים את הארבע קילו
והנה אני אומר משהו שהוא באמת נכון
בחדכ כל אחד מרוכז אך ורק בעצמו (אלא אם כן מישהו קרוב ללמות אבל עזוב את זה)
כל אחד מרוכז נטו בעצמו ואף אחד לא מסתכל כמה אתה מרים או כמה אתה עושה חזרות
בהצלחה גיבור
שאתה תהיה שרירי ונפוח
מתקנים הדרכה מיזוג אוויר אפשר ללכת עם חברים או להכיר אנשים שם
כושר
להזיז את הגוף במקום לישון כל היום ולאכול
באותו הנושא: