8 תשובות
במצב כזה מערבים את המנהלת, את לא המנהלת ולכן את לא יכולה להתמודד עם לקוח שדורש החזר כספי, וזה לא ממקומך להתעסק בזה.
שימי עליו ז*ן תחסמי אותו. הוא מטריד אותך ומאיים עלייך זה עבירה פלילית
שואל השאלה:
אבל זאת אשמתי כביכול, "הטעיתי" אותו
אנונימית
תסבירי לה את הצד שלך ולמה את חושבת שזאת לא אשמתך, אני דווקא לא רואה את האשמה שלך בסיפור.
אני לא רואה איך הטעית אותו בדיוק, פירטת לו כיצד הספר נראה ומה מסופר בו - הוא נתן לך מילת אישור "כן זה זה" - ושם נגמר הסיפור.
תערבי תמנהלת אין לך ברירה אחרת ואין לך מה לחשוש אפילו שזה השבוע הראשון שלך זה לא אשמתך
הוא אמר לך את השם של הספר. אישתו באה שילמה ולקחה. בעיה שלה לא שלך
זה לא בעיה שלך. לדעתי עדיף שתדברי עם המנהלת שלך, היא לא תעשה לך כלום, הוא זה שטעה לא את.