16 תשובות
אתה שואל אותנו אם זה טוב?
תעשה מה שאתה מאמין בו
תעשה מה שאתה מאמין בו
תעשה מה שטוב לך. אם זה מה שטוב לך, אז מצויין
לא
אנונימית
לא.
לא.
הן סתם אומרות לא הן היו מתות שהגבר שלהן יחשוב רק עליהם, תצליח גבר אני יודע שזה קשה
אתה בן 16, אתה לא תמצא את ה1 שלך בשנים הקרובות
תעשה מה שנראלך... אני גם כמוך בתכלס
כן
^^^מה את מבלבלת תשכל מה הבעיה אני כן מצאתי ואני בן 16 ואנחמו כבר שנתיים... כולם יכולים למה את סתם אומרת?
אנונימי
כן
זה חמוד אבל כאילו מבחינה דתית הכי חשוב שתשמור נגיעה מחברה שלך.. (כדי שלא תגיע למקומות שאסור וכו') אבל אם אתה פשוט רוצה לגעת רק באחת שלך כאילו בלי קשר לדת אז זה מקסים
שואל השאלה:
שומר נגיעה סתם כי אני חושב שזה לא מכבד את מעמד הבחורה ואת כבוד האישה שהיא מחבקת כל גבר שני אז אני שומר נגיעה
שומר נגיעה סתם כי אני חושב שזה לא מכבד את מעמד הבחורה ואת כבוד האישה שהיא מחבקת כל גבר שני אז אני שומר נגיעה
, אירוני שהמעשים שלך לא מכבדים את כבוד האישה אתה יכול למצוא את האחת שלך גם מבלי להפלות נשים ולהסתכל עליהם כדבר שלילי
באותו הנושא: