4 תשובות
אם את עושה רק 5 יחידות אז יש לך רק בגרות אחת אבל אם את עושה 10 יחידות יש לך 5 יחידות פרויקט אחרי הבגרות לא קשור לבגרות בכלל וזה תלוי בבית ספר שלך אני מניח אם זה בכיתה יב או יא
אני חושב שכן זה כיתה י'א וי'ב זה כבר עבודת גמר להגיש
שואל השאלה:
כן אבל באיזה כיתה הבגרות של ה5 יחידות
אנונימית
מדעי המחשב זה 10 זה 5 בגרות ו-5 עבודת גמר אם אני לא טועה