13 תשובות
שואל השאלה:
לא בהכרח שהם מחפשים את זה. אבל אחרי שיש הם אוהבים או שלכל הפחות זה לא מפריע להם
לא בהכרח שהם מחפשים את זה. אבל אחרי שיש הם אוהבים או שלכל הפחות זה לא מפריע להם
אנונימי
חשבת על זה שלטעמן אולי זה לא דבר יפה?
"האף העצום שלהן" זה תיאור לא טוב
ככה מתנסח מי שחושב שזה מכוער בסתר
אני חושבת שזה דווקא יפה אני אוהבת
אבל אתה זה מעניין למה ניסחת ככה
ככה מתנסח מי שחושב שזה מכוער בסתר
אני חושבת שזה דווקא יפה אני אוהבת
אבל אתה זה מעניין למה ניסחת ככה
זה לא נחשב לדבר יפה בעיניי
אבל כל אחד וטעמו
אבל כל אחד וטעמו
שואל השאלה:
ניסחתי כך, כי יכול להיות שגם בעיניי זה חיסרון ומה שמדליק זה הביטחון העצמי של בחורה עם אף כזה לצאת לעולם ולשדר על אפה
ניסחתי כך, כי יכול להיות שגם בעיניי זה חיסרון ומה שמדליק זה הביטחון העצמי של בחורה עם אף כזה לצאת לעולם ולשדר על אפה
אנונימי
ציטוט שלך:
"הרי *לטעמי* ולטעם הרבה גברים זה דבר יפה"
אמרת שלטעמך זה גם
"הרי *לטעמי* ולטעם הרבה גברים זה דבר יפה"
אמרת שלטעמך זה גם
כל אחד והטעם שלו כל אישה ואיך שהיא מרגישה בנוח לכולם יש תסביכים אז לרוב זה לא קשור למה שבנים אוהבים זה להרגשה העצמית אני נגיד לטעמי זה ממש יפה זה לא גורע מהיופי ומהאופי של הבן אדם
אנונימית
מי אמר שזה דבר יפה חוץ ממך
לא כל הבנות ככה
מסכימה! לי יש אף גדול, ולמרות שהיה לי קצת קשה אני עכשיו לגמרי אוהבת אותו
כי רוב הגברים היו מעדיפים אף קטן וסולד
ונשים אוהבות להיות כעיקרון הקטנות הנמוכות והחמודות ויש להן אף גדול זה קצת הורס את זה
גם כעיקרון אף גדול זה אף גברי כי לרוב הגברים יש אף גדול ושלבחורה יש את זה זה כאילו פחות נשי
ונשים אוהבות להיות כעיקרון הקטנות הנמוכות והחמודות ויש להן אף גדול זה קצת הורס את זה
גם כעיקרון אף גדול זה אף גברי כי לרוב הגברים יש אף גדול ושלבחורה יש את זה זה כאילו פחות נשי
שואל השאלה:
אובססיבית למופלאה
איך התגברת על זה?
האף ממש ענק?
אובססיבית למופלאה
איך התגברת על זה?
האף ממש ענק?
אנונימי
יש לי קטן
באותו הנושא: