73 תשובות
אולי אין לו כסף אבל
שואל השאלה:
יש לו עבודה אבל המשכורת לא גבוהה
אני לא צריכה ממנו שרשרת זהב אבל אפילו משהו קטן ב50 100 שקל הוא לא קנה לי
אנונימית
ואת ניסית להביא לו מתנה ?
שואל השאלה:
אני לא צריכה ממנו דברים אבל זה על העיקרון ועל ההרגשה לדעת שחבר שלי מפנק אותי ומשקיע בי מה שהוא יכול ולא מתקמצן. וככה גם אני ירגיש שזה סבבה לפנק אותו ולקנות לו כי לפעמים באלי להזמין אותו למשהו אבל אני יודעת שהוא יבקש ממני חצי על הדבר הבא ולא ייקח יוזמה אז אני מוותרת למה שאני ישקיע בו
אנונימית
מה הבעיה שאתם עושים חצי חצי ואתם מכירים רק חצי שנה לא נראה לי שזה מספיק זמן בשביל לתת מתנות, היו לי שתי חברות עם אחת נפרדתי אחרי חודש כי לא היתחברנו עם השנייה הייתי שנה והיא עזבה אותי רק כי אני צופה באנימה וקניתי לה המון מתנות יקרות מאוד ושילמתי עלייה תמיד והיא פדות עזבה אותי אז אולי גם לו היה ניסיון כזה והוא מרגיש שהוא לא מספיק מכיר אותך
אם תקני לו מתנה הוא ירגיש צורך לקנות לך גם
שואל השאלה:
לא למה שאני יביא לו מתנה אם בתור הגבר הוא לא הביא לי אפילו קופסה עם שוקולדים או איזה פרח אז למה שאני ילך ויקנה לו נגיד בושם ב500 שקל
אנונימית
וגם יכול להיות שאין לו את היכולת הפיננסית לעשות את זה ולפנק אותך
כי אין פה קשר של גבר או אישה , אם באלך מתנה אז תביאי מתנה את צריכה ליזום דברים שאת רוצה שיהיו בקשר ככה זה עובד קצת אגואיסטי מה שאת אומרת
גם לא חייו לקנות מתנות יקרות
את תקני לו כדאי שהוא ירגיש צורך להביא לך גם
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שזה יהיה רק כי הוא מרגיש חייב
אני רוצה להרגיש שהוא מפנק אותי מאהבה כי הוא רוצה ולא כי נפלתי עליו
אנונימית
את יודעת עם את יוצאת איתו רק בשביל המתנות אז זה כבר סיפור אחר אבל עם את באמת אוהבת אותו אז זה לא אמור ממש להפריע לך
שואל השאלה:
אז הוא אמר לי שאני צודקת והלך הביתה מבואס
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת אוהבת אותו אבל אני לא רוצה למצוא את עצמי בעתיד מתחתנת עם גבר קמצן רק כי התאהבתי. זה כבר נהיה מביך שתקופה ארוכה אנחנו ביחד ולא קיבלתי ממנו כלום איזה מן גבר זה
אנונימית
תביני גברים גם פגיעים אולי הוא לכך את זה לתשומת לבו והוא ינסה להשתנות בפעם הבעה
שואל השאלה:
אם לא הייתי אוהבת אותו הייתי עוזבת אותו מזמן אין סיכוי שהייתי שמה חצי במשהו
אנונימית
את מתלוננת על זה אבל לפי מה שזה נשמע את עושה לו בדיוק אותו הדבר
את גם לא מביאה לו מתנות
בגלל שהוא בן הוא צריך לקנות לך?
מה יש לך
שואל השאלה:
כן
כגבר זה צריך לבוא ממנו
וגם אמרתי לו את זה שחד משמעית אם הוא יתחיל לפנק אותי אני יפנק אותו אפילו בדברים יקרים אבל זה מוריד לי שאני לא רואה ממנו כוונה
אנונימית
אני גם חושב שרק כי הוא גבר זה לא ישר אומר שהוא הדומיננטי ושהו חייב להביא מתנות
בהתחלה אמרת שזה לא כזה מפריע לך אבל נראה שזה מפריע לך מאוד , תדברי איתו או שתקני לו מתונות קודם את בשביל להכניס את הקטע של המתנות לזוגיות שלכם , אני וחבר שלי לדוגמה קבענו להכין אחד לשני פתקים עם בוקר טוב וציורים חמודים או שאנחנו קובעים ביחד כי בחיים לא הייתה לו חברה והוא לא מנוסה בכל החיזורים אחריי נשים
זה נשמע שאת ילדותית ולא מוכנה להבין שזה שאת אישה לא אומר שהוא חייב לטפל בך
גם אני נתתי לחברה שלי מתנות אבל בסוף היא זרקה אותי אז יכול להיות שהיה לו אותו דבר כמוני שהוא היה הזוגיות ארוכה ופינק את בת הזוג שלו ובסוף היא זרקה אותו
שואל השאלה:
ברור שהוא לא חייב אני לא מצפה למתנה כל חודש וגם לא למשהו יקר
אבל הוא כל הזמן הזה לא הביא לי משהו אחד אם מחר הוא נפרד ממני אין לי שום דבר ממנו חוץ מתמונות בגלריה וזה לא הגיוני כי הקשר שלנו משמעותי
אנונימית
קשר זוגי נמדד ברגש שלך בלב ולא בכמות המתנות שלך , על החבר הראשון שלי בכיתי ארבע חודשים והייתה לי רק תמונה אחת שלנו מעץ ביחד
לא ניפגשתם אחרי שדיברתי איתו על זה?
שואל השאלה:
אני לא ילדותית אני מציאותית וכל אחד שאני שומעת מהצד מדבר על זוגיות ואיך הגבר משקיע אני מתפדחת שידעו שרוב הדברים הוא נותן לי לשלם. ואנחנו קרוב ל30 אנחנו לא בשלב של פתקים...
אנונימית
אתם בני 30
מה זוגיות הראשונה שלי לא נשאר לי אפילו תמונות אבל אני עדיין אוהב אותה אפילו שהיא עזבה אותי על דבר שטותי כל כך
את עוד מעט בת 30 ועדיין חושבת ככה?
זה ממש לא בסדר

למה כל כך אכפת לך מהדברים האלה?
הוא לא מתנהג אליך כמו שצריך?
הוא לא מראה לך שהוא אוהב אותך?
למה כל כך אכפת לך מכסף ולא ממה שבאמת חשוב?
תאמצו ילד סיני זה עובד מניסיון
כן כמו שאני עשיתי
כן גם אני , אפשר גם פילפני זה בא ילד + שירותים נקיים
שואל השאלה:
נכון ויש לי רגש חזק אליו ואני לא צריכה מלא מתנות, מספיק לי אחת לראות שהוא חושב עליי ומפנק אותי אבל זה מביך שאפילו לא פרח.
וזה כן הורס קצת את הקשר מעבר לזה שזה מעצבן אותי ומוריד לי נגיד אני רוצה ללכת איתו להופעה או לסטנדאפ אני יודעת שהוא לא יוזם ולא יזמין לשנינו הוא אומר לי להזמין ומעביר לי חצי אם בכלל אז זה גורם לי הרבה פעמים לוותר כי הוא לא יגדיל ראש זה רק אני כל פעם
אנונימית
נפגשתם אחרי שדיברת איתו על זה?
שואל השאלה:
זה היה היום אנחנו ניפגש רק בסופש
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אמרתי לו את זה בפנים
אנונימית
ומה הוא אמר בנידון ? יש מתנה בדרך ?
אז יכול להיות שהוא לכך את זה לתשומת לבו וינסה לפנק אותך יותר
תגידי לו שבאלך עץ דקל
שואל השאלה:
ובנידון הוא ויתר לי על להעביר לו 300 שקל על לילה במלון
וסיכמנו שאני גם ישלם על מסעדה וגם על הופעה לשנינו
מביך שהייתי צריכה בכלל להתמקח
אנונימית
אני מעדיף עץ אלון
מביך שאת מתנהגת ככה

אם זה כל כך מפריע לך תיפרדי ממנו
שואל השאלה:
בטח שיש קשר כי אם אני בתור בחורה לא מקבלת ממנו כלום וצריכה לשלם על כל דבר, ומחר אנחנו חוגגים חמישה חודשים ואני יודעת שהוא לא יביא לי כלום אז למה שאני יקנה לו?
אנונימית
אם תביאי לו מתנה הוא יביא לך גם .
שואל השאלה:
החיבור והאהבה שלנו זה מטורף ותאמין לי שאנחנו מספיק מכירים ולא צריך לחכות שנה. זה ליטרלי הדבר היחיד שמפריע לי וסביר להניח שאם היה עוד משהו שלא עובד לי הייתי זורקת אותו.
ושוב להביא דבר קטן מתוך כוונה יש לו יכולת אני לא מדברת על זהב
אנונימית
עץ דקל לוקח .
שואל השאלה:
אם הוא ימשיך בהתנהגות הזאת גם כשתהיה לו משכורת גבוהה זה כבר הגבול שלי . אבל עד אז יעבור מלא זמן ולא יודעת מה יהיה
אנונימית
אתם בני 30 זוגיות היא כבר לא חיזורים היא ביזנס למה אתם בכלל מדברים אם זה לא הולך לכיוון חתונה ומשפחה וילדים
שואל השאלה:
אני לא יכולה להיפרד ממנו כי יש בנינו אהבה
דיברתי איתו על זה כדי לתקן אבל כל אחד אחר יכלתי ממש להיפרד
אנונימית
כן אם זה כל כך מפריע עדיף פדות לסיים עם זה
שואל השאלה:
זה הולך אבל אנחנו רק בתחילת הקשר לא נתחתן עכשיו
אנונימית
אז לפי מה שתיארתי עכשיו נשאר רק לחכות ולראות תוצאות
אם הוא לא יביא לך מתנה לכריסמס תגידי לו אתה חצוף אדוני
עם אתם חוגגים קריסמס
שואל השאלה:
שוב אני לא יוותר על אהבה, חיבור, כימיה, פתיחות, גבר שהכנסתי אותו למשפחה שלי ולגוף שלי רק בגלל כסף. אבל זה כן משהו שמפריע בקטע של לשפר ולדעת שאני לא יחיה עם גבר קמצן ושזה רק זמני כי המשכורת שלו נמוכה כרגע. אבל כדי להוכיח את עצמו גפ עכשיו הוא יכול מידי פעם לבוא עם משהו קטן כדי לשמח אותי או אם באלו לקחת אותי להופעה שיזמין אותי ולא יחכה שנזמין ביחד כדי שאני יחזיר לו מבינים
אנונימית
שואל השאלה:
כריסמס זה לא חג שלנו..
והיינו ביחד בתקופת חגים ראש השנה סוכות ולא קיבלתי כלום הוא אפילו התארח אצלי בחג
אנונימית
שואל השאלה:
וככה סתם דוגמה פעם הבאה שיהיה הופעה שנרצה ללכת אני יפתיע אותו ויזמין לשנינו
זה דברים שצריכים להיות הדדים וזה מוציא את החשק שצריך להתחלק בכל דבר
אנונימית
בעצם עוד מעט חנוכה אז תראי עם הוא הבין את מה שאת אמרת לגבי המתנות
אבל לדעתי להתחלק זה גם חשוב מאוד
שואל השאלה:
אולי הוא יביא לי סופגניה אם נעבור בקניון ואני יבקש אבל מתנה לכבוד חנוכה אין סיכוי
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה להתחלק איתו אבל אני אומרת פעם ב שיפתיע ויגיד הזמנתי לנו ולא כל פעם פרוצדורה שאני גם ירגיש בנוח להפתיע אותו כי אני מרגישה שאם אני יזמין אותו למלא דברים והוא לא קונה לי כלום אני סתם בחורה פראיירית והוא יתרגל לזה
אנונימית
אבל דיברת איתו על זה פעם ראשונה אז אולי הוא יבין שהוא צריך לפנק אותך יותר.
שואל השאלה:
האמת שכבר הייתה לנו שיחה דומה פעם אחת שפאקינג 30 שקל הוא חיכה שאני יזמין לעצמי ואז הזמין לעצמו וזה היה ככה קרוב לפרידה. והוא באמת השתפר בקטע של האוכל אם זה משהו קטן הוא משלם אם זה מסעדה מעל 150 מתחלקים. אבל יש דברים מעבר
אנונימית
לדעתי חצי שנה זה הזמן להביא מתנות ולא רק לשלם על אוכל ודברים מינימליים אבל לדעתי את קצט מגזימה
אני חושב שזה סטריאוטיפ מגעיל שהגבר צריך כביכול לשלם על הכול ולקנות מתנות לאישה
אם את רוצה שהוא יקנה לך מתנה
תקני גם לו מתנה
משהו סימבולי קטן כמו שאת אומרת ב50 100 שקל

זה לא אמור להיות חובה שלו בגלל שהוא גבר
זה אמור להיות בגלל שהוא אוהב אותך
שואל השאלה:
נכון אני רוצה שהוא יקנה בגלל שהוא אוהב אותי בגלל זה אני מתבאסת כי אני יודעת שהוא אוהב אותי אז למה הוא לא חושב להביא לי משהו
אנונימית
שואל השאלה:
ומתנה לגבר זה יקר אין לי מה להביא לו בסכום הזה אולי משהו עם תמונה אבל לא יודעת אם זה הזמן לזה
לבחורה יש ים אופציות שוקולדים פרחים דובי קרמים. לגבר זה יותר בשמים שעונים בגדים זה הרבה יותר יקר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם על אוכל הוא משלם חצי
אנונימית
^
כי באמת שאני אגיד משהו
יכול להיות שהוא בנאדם רגוע וספונטני שלא מתכנן הרבה דברים מראש (תתקני אותי אם אני טועה)
זה נשמע טיפה מפונק להגיד לו "אני רוצה מתנה"

תחשבי על דברים אחרים שהוא עשה כדי להראות שהוא אוהב אותך
^^^
מאיפה לך שהוא לא ירצה שוקולדים פרחים או דובי
שואל השאלה:
כי זה נשי
אנונימית
^
זה רק מוסכמות של החברה
אני למשל הייתי מת שתהיה לי חברה שתבי לי שוקולד או פרחים או דובי
מי אמר שזה נשי כבר 2022
סתם סטריאוטיפ