6 תשובות
להתחיל ריפליי אולי
אמאלהה הייתי עושה את זה שהייתי בכיתה ו^
(שולחת משהו ואז אומרת ששלחתי בטעות)
(שולחת משהו ואז אומרת ששלחתי בטעות)
אנונימית
תשלחי היי בדחוף
תכתבי הודעה על החיים ועל המוות או שתנסי לדבר איתו בפנים מול פנים אם יצא לך
אולי תשלחי לו משהוותכתבי בטעות או שתשאלי אותו משהו שקשור ללימודים או לא דעת מה
שואל השאלה:
רשמתי
אני מניחה שהוא לא בקטע כי לוקח לו חצי שעה לענות לכל דבר והוא עונה יבש
בכל מקרה, לא סובלת את זה באנשים אז טיפה ירד לי ממנו
שמחה שרשמתי לו בכל מקרה
רשמתי
אני מניחה שהוא לא בקטע כי לוקח לו חצי שעה לענות לכל דבר והוא עונה יבש
בכל מקרה, לא סובלת את זה באנשים אז טיפה ירד לי ממנו
שמחה שרשמתי לו בכל מקרה
אנונימית