3 תשובות
אם מבצעים החייאה אז כן, לא סתם ככה.
ההתחשמלות יכולה לגרום להפרעת קצב ובגלל זה נחבר דפי כדי שינתן שוק במידת הצורך
ההתחשמלות יכולה לגרום להפרעת קצב ובגלל זה נחבר דפי כדי שינתן שוק במידת הצורך
במקרה של החייאה מחברים דפיברילטור. התחשמלות יכולה להיות קלה בלי איבוד הכרה ובמצב כזה ברור שלא נחבר אבל אם הוא התחשמל ואיבד דופק נשימה נתחיל החייאה מלאה שכן יש בה דפי
רק אם זה מגיע להחייאה.
אנונימית
באותו הנושא: