6 תשובות
תישאלי מה הם חושבים עליו תדברי עליו ותשחילי תוך כדי
הייתה לי חברה כזאת שיצאה עם בן דוד שלה הם היו ביחד כמעט שנה לפני כמה חודשים הם נפרדו
בהתחלה היה להם ממש קשה כי המשפחה לא קיבלה אחר כך הכל היה בסדר
אבל לדעתי צריך לעשות את זה בהדרגה לאט לאט לשלוח רמזים
בהתחלה היה להם ממש קשה כי המשפחה לא קיבלה אחר כך הכל היה בסדר
אבל לדעתי צריך לעשות את זה בהדרגה לאט לאט לשלוח רמזים
אל תצאי עם בן דוד שלך
אנונימית
וואי זה אחד המעניים ספרי ספרי( אם באה לך כן)
אנונימית
ואו ואוו מהה לי היה קראש על בן דוד שני של אמא וזה נגמר רע מאוד המשפחה ממש לא קיבלה את זה , ( ונוצר מזה רק רע פעם הינו חברים הכי טובים ומאז אנחנו לא מדברים בכלל!!!) לפי דעתי לא כדאי זוגיות כזאתי
אבל פשוט תגידי להם אמא אבא שומעים אני יוצאת עם x וזהו
באותו הנושא: