9 תשובות
איזו אישה סתומה במוח במקומך אני כבר הייתי מתעצבן לרמה שהייתי מרביץ לה וואוו
אנונימי
שואל השאלה:
^אכן.
אני עצבנית בטירוף.
^אכן.
אני עצבנית בטירוף.
אנונימית
איך אפשר לחיות עם אנשים כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
אי אפשר.
זה פשוט סיוט
כל כך קשה לי.
אי אפשר.
זה פשוט סיוט
כל כך קשה לי.
אנונימית
וואו ממש מזעזע, יש לה בעיה, מה הקטע להעביר עליה ביקורת ואז עוד לצרוח עליכן?? זה ממש מגעיל.
ממש מעצבן לשמוע שאת עוברת את זה ושאנשים כמוהה שאמורים לעבוד עם ילדים שיש להם קשיים ובעיות רגשיות מתנהגים ככה.
באמת שזה מטומטם לגמרי וכבר צריך להעיף אנשים כמוהה ממערכת החינוך.
ניסית אולי לספר להורים? אולי הם יכולים לעשות משהו
באמת שזה מטומטם לגמרי וכבר צריך להעיף אנשים כמוהה ממערכת החינוך.
ניסית אולי לספר להורים? אולי הם יכולים לעשות משהו
שואל השאלה:
^מסכימה
דיברתי עם אמא שלי, אדבר איתה שוב היום.
מקווה שיעיפו אותה אבל לא נראה לי.
היא הביאה אותי למצב נוראי.
מי שרוצה פירוט אכתוב לו בפרטי
^מסכימה
דיברתי עם אמא שלי, אדבר איתה שוב היום.
מקווה שיעיפו אותה אבל לא נראה לי.
היא הביאה אותי למצב נוראי.
מי שרוצה פירוט אכתוב לו בפרטי
אנונימית
תקשיבי זה ממש לא בסדר
אחד, אנשים כאלה לא צריכים להיות במסגרות חינוך ללא הקשר אם אלו מסגרות רגילות, לאנשים עם בעיות נפשיות, מוגבלויות, או אפילו יותר גרוע לילדים בגיל הרך.
שתיים, באמת שתדברי עם ההורים או הפסיכולוגית ותספרי לה.
אני מבינה שזה קשה לך ואל תעלבי אבל לרוב אנשים לא לוקחים ברצינות אנשים עם בעיות נפשיות או כמו הרבה מחלק ממה שציינתי למעלה, הם רואים אותך כמו שהם רואים ילד קטן, וזה מה שעוד יותר מרגיז ומעצבן.
אם ממשיכים להתייחס אלייך ככה תעברי בית ספר או משהו, פשוט אל תישארי שם
אחד, אנשים כאלה לא צריכים להיות במסגרות חינוך ללא הקשר אם אלו מסגרות רגילות, לאנשים עם בעיות נפשיות, מוגבלויות, או אפילו יותר גרוע לילדים בגיל הרך.
שתיים, באמת שתדברי עם ההורים או הפסיכולוגית ותספרי לה.
אני מבינה שזה קשה לך ואל תעלבי אבל לרוב אנשים לא לוקחים ברצינות אנשים עם בעיות נפשיות או כמו הרבה מחלק ממה שציינתי למעלה, הם רואים אותך כמו שהם רואים ילד קטן, וזה מה שעוד יותר מרגיז ומעצבן.
אם ממשיכים להתייחס אלייך ככה תעברי בית ספר או משהו, פשוט אל תישארי שם
שואל השאלה:
^תודה❤
^תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: