התחברות
הרשמה
איך זה שביד אחת שאני עושה שריר רואים אבל ביד השנייה לא?
אני מתאמנת מיולי
12 בדצמבר 2022, 14:41
שרירים
ידיים
קוביות בבטן
4 תשובות
שובבה
א
אין לי שם יש לי שם תואר
שואל השאלה:
רעאר
אנונימית
חחח
א
אין לי שם יש לי שם תואר
חחח אין לך שרירים
י
ילד.....
באותו הנושא:
גם אתם עושים שרירים מול הראי ורואים שאין לכם כלום?
למה אחרי כל אימון שאני עושה השרירים כאילו נתפסים לי בעיקר שרירי הבטן
אני כבר 16 ימים עושה כושר בטן ואוכלת דיי בריא למה אני לא רואה שרירים?
מזה אומר שיש לי שרירים שאני בשמש אבל בלי השמש לא רואים אותם??
למה כל בן שאני רואה הוא חתיך ו/או שרירי ו/או מושך?
למה שאני עושה שריר ביד, היא נראת שרירית ושהיא רפויה היא נראת כמו של שחיף?
יכול לקרות דבר כזה שביד אחת יש שריר וביד השנייה אין?
זה נכון שביד החזקה יותר השריר יותר בולט?
אם כולם חושבים שאני עושה שריר אבל אני לא עושה מה זה אומר עליי?
הבנתי שאני צריכה לרדת באחוזי שומן ולהעלות במסת שריר איך אני עושה אתזה?
בזמן האחרון אני מרגישה שהבטן מתחזקת לי כמו שרירים - זה יכול להיות בגלל האימונים שאני עושה ?