11 תשובות
כן.
צריך מהירות שתואמת לתנאי הדרך
כן, אם תנאי הדרך מאפשרים לנסוע מהר יותר במגבלת המהירות המותרת אז צריך לנסוע מהר יותר, אי אפשר נגיד לנסוע בכביש של 70 במהירות של 40 קמש כ שאין מכוניות או משהו שאמור להאט
כן ברור כי ככה אתה מאט את התנועה וגם זה אומר שאין לך ביטחון בכביש
שואל השאלה:
נסעתי על בין 25-45 בכביש של 50 קמ"ש והעיקר האטה הייתה לפני כיכרות ובאזורים צפופים
אין בעיה לנסוע מתחת למותר כל עוד אתה לא מפריע לתנועה

אם נסעת בכביש של 50 על 40 קמש בנתיב השמאלי אתה מפריע לתנועה וזה סיבה להכשיל
מזל טובב

אבל זה עדיין לא אומר שלא פוסלים על זה
כן בטח אפשר
זה חלק מהדברים שהכשילו אותי בטסט חחחח כמה עצוב
שואל השאלה:
כול מי שאמר שזה יכול להכשיל
עברתי!