9 תשובות
לנשום דבר ראשון ולהבין שזה עניין של מזל
תבואי בראש שאת עוברת את באה לנהוג
כמו שאת יודעת פשוט
קטן עלייך, התכוננת עד עכשיו ואני מאמינה שתצליחי
ואם לא תמיד יש פעם הבאה
אנונימית
לא לפחד זה כמו שיעור נהיגה, תשדרי ביטחון תסתכלי למראות תזכרי זכויות קדימה ותתני לו הרגשה כיפית כשאת על ההגה. מלא בהצלחה!
מחזקת פי 200 את מה שכתוב למעלה הכל הגרלות זה כל כך מעניין של מזל אבל את יכולה להזיז קצת את הסטטיסטיקה לכיוונך פשוט תבואי באנרגיות טובות רגועה תחייכי לטסטר תגידו לו בוקר טוב ופשוט תוודאי שנוח לך בתוך הרכב ותתנהגי כאילו את מסיעה חבר זהו
שואל השאלה:
וואי מקווה שילך בסדר
תודה לכם3>
אנונימית
להרגע
לעשות ההפך ממה שלמדת
שואל השאלה:
^טיפ מעולה
קיצר נכשלתי בדוק
אנונימית